Ova ponuda se sastoji od prednjeg levog ili desnog vazdušnog jastuka.
Vazdušni jastuk proizveden je od vodećih proizvođača vazdušnih jastuka za kamione.
U tu svrhu korišćeni su vrlo čvrsti materijali.
Dugogodišnje iskustvo naše firme na području kamiona rezultiralo je najvišim kvalitetom ovih zamenskih delova.
Može se ugraditi u sledeća vozila:
JEEP GRAND CHEROKEE Limited 2011-2019
JEEP GRAND CHEROKEE Overland 2011-2019
JEEP GRAND CHEROKEE Summit 2014-2019
JEEP GRAND CHEROKEE Laredo 2011-2019
JEEP GRAND CHEROKEE W5A580 2012-2019
Originalni broj rezervnog dela (stablo amortizera):
68029903AC, 68029903AD, 68029903AE, 68059905AB, 68059905AC, 68059905AD , 68029903AF , 68029903AH , 68080195AB,
68059904AD, 68059904AB, 68059904AC, 68059904AE, 68029902AB, 68029902AE, 68029902AC, 68029902AD , 68029902AH, 68080194AB
Karakteristike:
Jednostavna ugradnja,
Nov deo,
Važne prednosti:
-Izrađen u Nemačkoj
-Mnogo jeftiniji od ovlašćenih servisera
-Takođe nudimo, kao dodatnu uslugu, garanciju od 2 godine
-Ekspresne dostave na teritoriji cele Srbije .
-Naša firma ima najviše iskustva na području vazdušnog ogibljenja na evropskom tržištu.
UPOZORENJE!
Sistem oslanjanja vozila se zasniva na kombinaciji elektronske kontrole nivoa i vazdušnih opruga-jastuka punjenih azotom 5 ili CO2.
Nakon zamene svih rezervnih delova, kao što su kompresor, vazdušni jastuk, ventil, amortizer, izlazni pritisak u sistemu MORA imati 14-18 bara.
Kompresor može samo delimično nadoknaditi razliku pritiska.
Morate pratiti uputstva za ugradnju odgovarajućeg proizvođača automobila.
Ukoliko odgovarajuća uputstva za ugradnju proizvođača i specifikacije ne primenite pravilno, vaš sistem će nastaviti da prikazuje greške ili će se kvariti.
Ako su naši delovi oštećeni u samom procesu ugradnje, neče se priznati bilo kakva garancija.
Normalno je potrebno kompletno pražnjenje sistema prema uputstvima za ugradnju proizvođača automobila.
Nakon zamene odgovarajućeg rezervnog dela, sistem mora biti punjen sa CO2 ili azotom 5 u skladu sa zahtevima proizvođača automobila.
Ovo se može uraditi samo sa odgovarajućim softverom i odgovarajućim specijalnim alatima.
Posle ovog postupka, možete započeti dalje korake, kao što je kalibracija sistema za nivelisanje visine vozila.
Važno:
- Nikada ne spuštajte vozilo sa praznim vazdušnim jastucima. Uverite se da su vazdušni jastuci pod pritiskom do 5 bara pre nego što spustite vozilo. Ne spuštati vozilo sa praznim jastucima to može prouzrokovati nesreću.
- Proverite sistem vazdušnog ogibljenja za curenje i potvrdite nakon popravke ako je sistem potpuno zaptiven.
Najlakši način provere curenja vazduha je kad parkiratee vozilo preko noći.
Sačekajte automatsko prilagođavanje sistema, ako vaše vozilo ima ovu funkciju.
Izmerite vaše vozilo od zemlje do donje ivice branika-ruba na sva 4 točka, i zapišite izmerene vrednosti.
Sledećeg dana proverite i uporedite ove visine. Čak i mala odstupanja u visini vozila dovode do trajnog oštećenja kompresora i ventila.
Naš tehnički savet:
1. Kad raspakujete vazdušni amortizer obavezno obratite pažnju da li je stablo amortizera vlažno,
tj. da li se na njemu vide tragovi od ulja iscurelog iz amortizera. Ako vidite tragove ulja savet je
da ne montirate nov jastuk jer će ulje iz amortizera oštetiti novu gumu jastuka, i ona će ga
prošupljiti u roku od 8 do 10 meseci.
2. Prilikom montaže vazdušnog jastuka obavezno koristite silikon sprej, nikako toatniu mast jer je
agresivna i za par meseci će progristi diht gumicu, što dalje može da rezultira predugom radu
kompresora tj. njegovom pregrevanju-prestanku rada.
3. Kad namontirate jastuk obavezno treba da prekontrolišete spojeve novog jastuka i stabla, tako
što ćete naprskati spojeve sa tečnošću za stakla. Ukoliko se pojavljuju mehurići to znači da neka
od diht gumica nije pravilno legla u svoje ležište.izvršite kalibraciju vazdušnog ogibljenja, ukoliko
to ne uradite imaćete pojavu u vidu zvuka tj. lupanja.
serijski broj proizvoda: LF00-000H-0011