Mercedes E-Klasa W213 OEM Kompresor vazdušnog ogibljenja A0993200004
Originalni OEM kompresor za vazdušno ogibljenje.
Ovi kompresori dolaze iz iste proizvodne linije i prolazi kroz iste provere kvalitete kao Mercedes Benz.
Nema razlika u poređenju sa originalnom verzijom.
Ovaj kompresor OEM je iz prve ugradnje i prava zamena za originalni kompresor vazdušnog ogibljenja (Airmatic, 4Matic) za Mercedes-Benz. Kompresor je potpuno nov i dolazi od istog proizvođača koji proizvodi originalne kompresore.Ovaj kompresor je urađen po najvišim standardima kvaliteta IATF-16949.
Može se ugraditi u sledeća vozila:
Mercedes-Benz E-Klasa W213 2016-2023
Mercedes-Benz E-Klasa W213 limuzina 2016-2023
Mercedes-Benz E-Klasa S213 karavan 2016-2023
Mercedes-Benz E-Klasa S213 All teren 2016-2023
Originalni broj rezervnog dela:
099 320 00 04, 0993200004, A 099 320 00 04, A0993200004
205 320 00 11, 2053200011, A 205 320 00 11, A2053200011
205 320 01 04, 2053200104, A 205 320 01 04, A2053200104
213 320 00 04, 2133200004, A 213 320 00 04, A2133200004
213 320 00 09, 2133200009, A 213 320 00 09, A2133200009
213 320 01 04, 2133200104, A 213 320 01 04, A2133200104
213 320 40 03, 2133204003, A 213 320 40 03, A2133204003
213 320 47 01, 2133204701, A 213 320 47 01, A2133204701
213 320 99 00, 2133209900, A 213 320 99 00, A2133209900
Obim isporuke:
Kompresor
Uključujući relej
Važne prednosti:
-Izrađen u Nemačkoj
-Mnogo jeftiniji od ovlašćenih servisera
-Takođe nudimo, kao dodatnu uslugu, garanciju od 2 godine
-Ekspresne dostave na teritoriji cele Srbije .
-Naša firma ima najviše iskustva na području vazdušnog ogibljenja na evropskom tržištu.
VAŽNO: Garancija važi samo uz ugradnju novog releja !
Pri kupovini kompresora obratite pažnju na sledeće faktore:
Glavni razlog za neispravnost kompresora je taj da je u sistemu nastala pukotina. Zbog toga kompresor predugo radi. To dovodi do pregorevanja kompresora. Najčešći uzrok pukotine u sistemu je stara opružna noga, odnosno amortizer. Ako se greška i dalje pojavljuje, garancija na kompresor ne važi.
Naš tehnički savet:
1. Povećana količina okretanja u kompresoru često je prouzrokovana vazdušnim ogibljenjem koje
vise ne funkcioniše.
Svakako promenite gumice i opruge na držačima kompresora.
2. Porozna usisna cev je takođe često uzrok kvara kompresora.
Promenite je, kao i filter / prigušivač zvuka.
Ne želimo da novi kompresor zbog toga prestane raditi.
3. Promenite radni relej pre ugradnje kompresora, čak i ako se čini da je još u funkciji.
To je takođe obavezan uslov koji postavlja i proizvođač vozila.
Proverite da li zamenjujete odgovarajući relej. Releji su slični. Postoji opasnost da ćete zameniti
pogrešan relej.
4. Proverite nakon popravke da li je sistem potpuno nepropusan.
Najlakši način na koji to možete ustanoviti je da parkirate vozilo. Pričekajte automatsku
regulaciju vazdušnog ogibljenja,tj. izbacivanje viška vazduha iz sistema, ako Vaše vozilo ima tu
funkciju. Izmerite i zapišite sve visine, od poda do donjeg ruba branika, koji su podržani
vazduhom. Sledećeg dana proverite i uporedite te visine.
Čak i mala odstupanja dovode do trajnog ostećenja kompresora i ventila.
Ako već neko vreme vozite sa probušenim (neispravnim) voznim mehanizmom, pretpostavljamo da kompresor radi češće nego što je normalno. Ovaj povećani broj on/off ciklusa verovatno je oštetio kompresor. U zavisnosti od toga koliko to stanje traje, promenite relej preventivno i proverite snagu rada kompresora. Nakon što je vozilo stajalo preko noći, da bi sistem bio spreman za ponovan rad kompresor ne bi smeo raditi duže od 20 do 30 sekundi.
serijski broj proizvoda: KK05-0011-0213